s.borkowski


Idź do treści

Edukacja


EDUKACJA

________________________________________________________________________________________________


W trakcie studiów i później, gdy już pracowałem zawodowo, brałem udział w kilku programach szkoleniowych i projektach. W latach 2006-2007 uczestniczyłem w konferencjach organizowanych przez Centrum Kształcenia Ustawicznego Politechniki Wrocławskiej w ramach projektu „Audyt ofert pracy, zapotrzebowanie na kwalifikacje i szkolenia na Dolnym Śląsku”. W 2007 roku ukończyłem szkolenie organizowane przez Regionalne Centrum Wspierania Inicjatyw Pozarządowych w Wałbrzychu w ramach projektu „Personalizacja III sektora na Dolnym Śląsku” - „Zasady zakładania stowarzyszeń i fundacji”. W 2009 roku odbyłem szkolenie w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013 zorganizowane przez Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego. - „Współpraca zagraniczna w dziedzinie edukacji i przedsiębiorczości". W 2010 roku ukończyłem szkolenie dla pełnomocników, rzeczników osób niepełnosprawnych, pracowników PCPR oraz pracowników wydziałów do spraw społecznych, których zadaniem jest pomoc osobom niepełnosprawnym w jednostkach samorządu terytorialnego. Również w 2010 roku brałem udział w "Partnerstwie liderów na rzecz Gminy Boguszów-Gorce" - Inicjatywy lokalne na rzecz aktywnej integracji oraz prowadzenie inicjatyw społeczno-ekonomicznych na rzecz walki z wykluczeniem społecznym.

Jednym z ostatnich szkoleń w których miałem przyjemność uczestniczyć i które w bardzo znaczny sposób podniosło moją wiedzę teoretyczną, praktyczną i kompetencje był udział w projekcie realizowanym na przełomie 2010 i 2011 roku przez Dolnośląskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Informacji Pedagogicznej we Wrocławiu - "Profesjonalizm w Zarządzaniu Dolnośląskim Urzędem". Projekt skierowany był do kadry zarządzającej dolnośląskimi urzędami - gmin, miast, starostw i urzędu marszałkowskiego. Główne cele Projektu to: wymiana doświadczeń pomiędzy przedstawicielami samorządu regionalnego oraz samorządów gminnych i powiatowych, upowszechnianie dobrych praktyk, promowanie rozwoju na szczeblu regionalnym i lokalnym oraz podnoszenie kwalifikacji zawodowych urzędników.


__________________________________
-= PRZEBIEG EDUKACJI =-___________________________________

Lata

Rodzaj wykształcenia

Świadectwo - Dyplom

2007 - 2009

Studia magisterskie
Politologia,
Uniwersytet Wrocławski
kierunek/specjalizacja: Administracyjna Publiczna

2004 – 2007

Studia licencjackie
Politologia,
Wyższa Szkoła Pedagogiczna Towarzystwa Wiedzy Powszechnej
w Warszawie
kierunek/specjalizacja: Polityka Administracyjna i Samorząd Terytorialny

1996 - 1998

Średnie techniczne
Informatyka,
Policealne Studium Informatyczne "Copernicus" we Wrocławiu,
kierunek/specjalizacja: Informatyka

1992 - 1996

Średnie techniczne
Ekonomika,
Liceum Ekonomiczne w ZRZI we Wrocławiu,
Kierunek/specjalizacja:Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstw

 

____________________________-= KURSY, SZKOLENIA, KONFERENCJE =-____________________________

Lata

Rodzaj wykształcenia

Świadectwo - Dyplom

2010

Szkolenie dla pełnomocników, rzeczników osób niepełnosprawnych, pracowników PCPR oraz pracowników wydziałów do spraw społecznych, których zadaniem jest pomoc osobom niepełnosprawnym w jednostkach samorządu terytorialnego.

2010

Profesjonalizm w Zarządzaniu Dolnośląskim Urzędem. Projekt dla kadry zarządzającej dolnośląskimi urzędami - gmin, miast, starostw i urzędu marszałkowskiego.

____________________ .

2010

"Partnerstwo liderów na rzecz Gminy Boguszów-Gorce" Projekt jest realizowany w ramach priorytetu VII - Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.3 - Inicjatywy lokalne na rzecz aktywnej integracji, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem projektu jest utworzenie i integracja grupy lokalnych liderów Gminy Boguszów Gorce oraz wyposażenie ich w wiedzę i umiejętności potrzebne do prowadzenia inicjatyw społeczno-ekonomicznych na rzecz walki z wykluczeniem społecznym.

_______________ .

2009

Szkolenie w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013 zorganizowane przez Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego. - „Współpraca zagraniczna w dziedzinie edukacji i przedsiębiorczości"

2007

Szkolenie organizowane przez Regionalne Centrum Wspierania Inicjatyw Pozarządowych w Wałbrzychu – „Zasady zakładania stowarzyszeń i fundacji”

2006 - 2007

Udział w konferencjach organizowanych przez Centrum Kształcenia Ustawicznego Politechniki Wrocławskiej w ramach projektu „Audyt ofert pracy, zapotrzebowanie na kwalifikacje i szkolenia na Dolnym Śląsku”.

 



_____________)_________________________-= Curriculum Vitae =-_________________________--___________

Curriculum Vitae w formacie PDF


Powrót do treści | Wróć do menu głównego